Юрій починав роботу у TransferGo на посаді Community Manager, а вже з січня 2021 року отримав підвищення і став менеджером з маркетингу компанії. Українець розповів про життя і роботу у Польщі, власні хобі, співпрацю з інфлюенсерами і те, що викликає у нього мурахи.
Читайте також Народження та виховання дитини в Польщі: українка поділилася досвідом і дала корисні поради
Як ви стали частиною команди TransferGo?
Перед тим, як почати працювати у TransferGo, я жив в Україні і був креативним директором в одному з рекламних агентств. Я пропрацював там 10 років і керував командою з п'яти людей, проте згодом зажадав змін. Спершу я не планував переїжджати за кордон, але потім все ж емігрував у Польщу. Тоді й з'явилась вакансія Community Manager у компанії TransferGo.
Я перечитав опис вакансії онлайн, але вирішив, що моїх знань англійської мови буде недостатньо. Пізніше того ж дня я проводив свого друга в аеропорт і, як не дивно, перша реклама, що з'явилась на моєму смартфоні, була рекламою сервісу TransferGo. Сприйнявши це як знак долі, я зробив скриншот рекламного оголошення. Повернувшись додому, надіслав своє резюме в TransferGo. Наступного ж дня зі мною сконтактувала Анастасія, щоб домовитись про першу співбесіду онлайн.
Чи відчуваєте ви мовний бар'єр у новій країні?
Моя англійська значно покращилась протягом трьох років роботи у TransferGo. Щодня я спілкуюсь англійською і раніше відвідував мовні курси. Завжди вагаюсь, чи моїх знань достатньо, однак їх вистачає, щоб комунікувати.
Знання польської мови у мене на середньому рівні. Я здатен розуміти і спілкуватись нею, коли необхідно, але вона потрібна мені лише у Варшаві. Безліч людей тут спілкуються українською і російською. Я зустрічаю українців у Польщі ледь не щодня – у магазинах, ресторанах і навіть у нашому коворкінгу. Тож коли мене запитують, як я тут почуваюсь, то відповідаю: "Як вдома".
Які ваші обов'язки у TransferGo?
На посаді менеджера з маркетингу по Україні, я відповідальний за сторінки компанії у соціальних мережах, зокрема Facebook, Instagram і TikTok, який ми запустили у жовтні минулого року.
Крім того, я співпрацюю з інфлюенсерами, щоб просувати наш бренд. Ми маємо різних інфлюенсерів в Україні, Польщі і по всій Європі. Переважно вони є українськими мігрантами, що мешкають за кордоном, і створюють контент про своє життя.
Я люблю знайомитись з інфлюенсерами і спілкуватись з ними. Одна з інфлюенсерів якось розповіла мені, що наш конкурент намагався переманити її до себе, але вона відмовилась. Це було чудово. Одна з моїх цілей – збудувати такі відносини з блогерами, щоб ми співпрацювали у довготерміновій перспективі. Деякі інфлюенсери навіть стали моїми друзями.
Крім того, ми організовуємо івенти для блогерів у Польщі. Для них – це чудова можливість познайомитись між собою, а для нас – домовитись про нові партнерства та спільно попрацювати над новим контентом. Один з таких івентів – це зустріч українських тіктокерів у Польщі! Було надзвичайно круто і я впевнений, що ми робитимемо такі події і надалі!
Зверніть увагу Як українець з Донецька створив у Польщі телебачення для мігрантів: інтерв'ю з Дмитром Кругловим
Чи задоволені ви роботою у TransferGo?
Знайомство з новими людьми завжди надихає мене. Коли хтось каже, що використовує сервіс TransferGo, я відчуваю мурахи по всьому тілу. Крім того, коли у мене запитують, де я працюю, і люди знають про компанію, я це обожнюю – варто лише відповісти "Transfer", як хтось продовжить "Go". І це насправді є результатом моєї роботи, адже як тільки я починав працювати у команді TransferGo, то доводилось пояснювати, чим займається наша компанія.
Кілька тижнів тому я відвідав Україну на Різдво і зустрівся з друзями і їхніми знайомими. Коли дійшло до теми, чим ми заробляємо на життя, всі сказали: "О, так, ми знаємо TransferGo". Після цього вони навіть розповідали, що бачили відео на нашому ютуб-каналі. Мене справді надихає, коли мою роботу помічають.
Які переваги роботи у міжнародній компанії?
Коли я працював в Україні, то всі були українцями і спілкувались українською. Однак коли я став частинкою TransferGo, все змінилось і стало дуже різноманітним. Я зустрівся з людьми з Туреччини, Румунії, Литви, Іспанії і Непалу, які є носіями надзвичайно різних культур. Це неймовірно, адже дозволяє тобі розуміти, поважати, пізнавати і приймати світ таким різнобарвним, яким він є.
Офіс TransferGo у Варшаві також є частиною коворкінгу, тому тут дуже багато людей з різних компаній і галузей. Це чудово, коли є можливість знайомитись і розмовляти з різними людьми. Ви можете обмінюватись цікавою інформацією і своїми знаннями.
Чим ви пишаєтесь найбільше?
Я справді пишаюсь роботою, яка стає видимою. На моїй попередній роботі я створив і керував командою з 5 творчих особистостей. Це було зовсім по-іншому, тому що всі вирізнялись своїми ідеями. Спершу було складно керувати творчою командою, але я впорався, і пишаюсь цим.
Тут, у TransferGo, ми запустили декілька проєктів, що справді дуже допомогли українським мігрантам. Наприклад, ми підготували детальні інструкції з легалізації українців у Польщі, Чехії і Німеччині, які безкоштовно розсилаємо електронною поштою. Ті відгуки, які ми отримали, були чудовими. Якщо моя компанія здатна допомогти хоча б одній людині, це вже означає, що вся моя робота тут, у TransferGo, є важливою і корисною.
Цікаво Ріст понад 30%: скільки грошей українці відправили на Батьківщину у 2021 році
Як організований робочий процес у TransferGo?
Я працюю в офісі близько 70% робочого часу, а 30% – з дому. Мені подобається наш офіс і живе спілкування з колегами. Однак я так само ціную гібридний формат роботи.
До пандемії COVID-19 я весь час працював в офісі, однак зараз трошки більше часу припадає на дистанційний режим. На початку карантину це було складно, адже розмежування між домом, особистим життям і роботою частково зникло.
Через кілька місяців я зрозумів, що мені потрібно встановити певні межі, і що я повинен звільнити час для власних інтересів, зокрема для читання книг і перегляду фільмів. Чіткі межі для мене – це один із секретів того, як зробити роботу з дому більш ефективною.
Які зміни відбуваються на ринку міжнародних компаній?
Я дуже хочу розширювати і розвивати сторінку нашої компанії у TikTok. Я відчуваю, що ця соцмережа процвітає повсюди, і ми повинні стати її частинкою. Два роки тому всі думали, що TikTok є платформою винятково для школярів, однак зараз там представлені всі великі бренди. На мою думку, нам варто створювати більше яскравого, кумедного і корисного контенту у TikTok. Він є дуже популярним серед українських мігрантів у Польщі.
Чи є у вас улюблене хобі?
Я дуже люблю подорожувати. Моїм найкращим досвідом було подолання так званого "Шляху святого Якова" у 2018 році. Це піша мандрівка протяжністю 300 кілометрів – з португальського міста Порто до Сантьяго-де-Компостела в Іспанії. Піша подорож тривала 11 днів.
Юрій Синенький пройшов "Шлях святого Якова" / Фото Юрій Синенький
Мені знадобився час, щоб звикнути так багато ходити протягом дня, і мої ноги просто відмовлялись іти! Однак я був дуже рішучим все ж подолати відстань. На шляху я зустрів безліч людей, однак мандрував сам. Мандрівка була схожою на одну довготривалу медитацію: я слухав природу довкола і думав про себе. Це було дивовижно!
Останнього дня, коли я прибув до пункту призначення, розпочався сильний шторм. Дощ наче очистив мене від минулого і негативних емоцій. Мене досі мурашить, коли згадую про цю мандрівку.
Одна з моїх колег надихнулась моєю подорожжю, і також наважилась на цю пригоду. Через кілька тижнів вона зателефонувала і сказала, що нарешті забронювала квитки і вже у травні цього року вирушить в мандри. Це був справді найкращий досвід у моєму житті!
Мандрівка Юрія надихнула на пригоду його колегу / Фото Юрій Синенький