Тож компанія TransferGo вирішила зібрати їх разом, аби познайомити й дати можливість обмінятися досвідом.

Важливо Головне про актуальні правила в'їзду українців до Польщі: пояснює консультантка з легалізації

Українські тіктокери популярні у Польщі

Одними з найпопулярніших відео на сторінках українських тіктокерів є ті, в яких вони показують свою роботу – часто це склади, заводи й фабрики. Водночас вони висвітлюють у своїх блогах й інші важливі теми. Наприклад, проблеми адаптації чи мовні проблеми в новому середовищі. Тіктокери діляться з підписниками цікавими та корисними лайфхаками про те, як зробити життя за кордоном комфортним. Часто такі відео "підривають" мережу й набирають сотні тисяч переглядів.

Цікаві факти про TikTok

  • Це китайський застосунок, який розробили ще у 2016 році. Тоді він називався Douyin. Згодом додаток вийшов на міжнародний ринок й стрімко почав набирати популярність: у вересні 2021 року щомісячна аудиторія TikTok перевищила 1 мільярд людей.
  • За своїм функціоналом ця платформа нагадує Instagram, Snapchat та Vine. Вона призначена для створення й перегляду коротких відеороликів, тривалістю до 15 секунд. Мовиться переважно про кліпи, скетчі або ж реакції на тренди.
  • У 2020 році TikTok став додатком, який найчастіше завантажували користувачі у світі. А влітку 2021 року ця соцмережа навіть обігнала YouTube за середнім часом та глибиною перегляду відео у Великій Британії та США.
  • TikTok аналізує інтереси та переваги користувачів за допомогою штучного інтелекту. Це відбувається завдяки взаємодії з контентом та наявності персоналізованої стрічки контенту для кожного.

Як пояснив менеджер з маркетингу TransferGo Юрій Синенький, ідея зібрати усіх українських тіктокерів в одному місці виникла абсолютно спонтанно. Якось він гортав відео у соцмережі й багато з них були саме про життя українців у Польщі. "І тут я зрозумів, що класно було б зібрати всіх цих людей разом! І ми це зробили. За вечір вони усі разом створили близько 40 нових відео! Це ж просто неймовірно", – наголосив він.

У Польщі відбулась тікток-вечірка від TransferGo: дивіться відео

Як пройшла перша тікток-вечірка українських блогерів

TransferGo зібрала у Варшаві україномовних та російськомовних тіктокерів з усієї країни, зокрема – з Гданська, Лодзя, Ольштина та інших міст. Варто зазначити, що такий захід у Польщі проводили вперше.

Блогери не лише дізналися корисну інформацію про алгоритми соцмережі, але й отримали від компанії подарунки за класний контент та активність: брендовані рюкзак, футболку й кепку. А для найактивніших користувачів соцмережі підготували особливі професійні призи – штатив для камери, LED-лампу та павербанки, які дозволять завжди залишатися на зв'язку.

Для українських блогерів організували тікток-вечірку в Польщі / Фото TransferGo ​

Учасники поділилися враженнями від заходу

Відкривав захід воркшоп від Анастасії Салюк. Найпопулярніше відео цієї блогерки набрало аж 7 мільйонів переглядів. Українка поділилася інформацією про алгоритми соцмережі та розповіла, як правильно монетизувати свій контент. Дівчина розповіла, що відвідала чимало різних івентів у Польщі й навіть організувала декілька, але масштабнішої події – не бачила.

У мене на все життя залишилися приємні спогади, пов'язані з цією вечіркою, у запрошених гостей-тіктокерів також. Пройшло вже декілька днів, але й досі приходять слова вдячності за можливість побувати на івенті від TransferGo,
– зазначила українка.

Після воркшопу Анастасії тіктокери мали можливість поспілкуватися, обмінятися ідеями й разом створювати ролики для соцмережі, використавши, зокрема, отримані знання. Завершилася подія частуванням й врученням подарунків для усіх гостей.

Перша тікток-вечірка для українських блогерів у Польщі
Учасники першої тікток-вечірки для українських блогерів у Польщі / Фото TransferGo​

Далі тіктокери об'єдналися для створення роликів. Спілкувалися та обмінювалися досвідом та ідеями. Після цього було частування й подарунки для всіх гостей. Своїми враженнями від заходу поділилася й блогерка Тетяна Литвинова. Українка відзначила, що вражена теплою та дружньою атмосферою, яка панувала на вечірці попри те, що раніше багато з її гостей взагалі не були знайомі між собою. "Я отримала натхнення, познайомилася з талановитими людьми й поверталася додому щаслива й заряджена мотивацією", – розповіла Литвинова.

Результат перевершив очікування

За словами менеджерки з розвитку українського ринку TransferGo Катерини Коновалової, TikTok є особливою соцмережею для українських мігрантів у Польщі. Адже приїжджаючи в цю країну на роботу, часто важку, вкрай важливо не втратити оптимізму й почуття гумору. А гумор, підкреслила Коновалова, для українців є однією з невід'ємних рис характеру й ментальності.

І ми в TransferGo, постійно працюючи в соціальних мережах, помітили, що багато з наших клієнтів почали вести свій тікток. Там вони дуже цікаво описують своє життя в Польщі. З жартами, навіть з танцями,
– додала менеджерка.

Коновалова зауважила, що деякі з них діляться своїм досвідом щодо легалізації й навчання польської мови. Це зацікавило представників TransferGo. Позитивне ставлення українців до труднощів у чужій країні надихнуло їх на організацію вечірки. "Результат перевершив наші очікування. Було дуже весело та по-родинному. Для TransferGo є дуже важливим не тільки забезпечувати мігрантів легкими та надійними грошовими переказами додому, але й підтримувати їх та допомагати", – підсумувала вона.