Чула лише скарги: жінка відправила батьків в оплачувану відпустку на Гаваї, але і тим не вгодила

20 червня 2024, 18:25
Читать новость на русском

Джерело:

Yahoo

Мати чотирьох дітей розповіла про своє розчарування батьками після того, як вона заплатила за їхню поїздку на Гаваї. Але впродовж всього відпочинку вони лише скаржилися.

Жінка була роздратована скаргами батьків

У вірусному дописі "Am I The A**hole", жінка пояснила, що відправила своїх батьків у відпустку на острів Кауаї на Гаваях, щоб подякувати їм за те, що вони піклуються про її дітей – їх у неї 4. Але деякі витрати їм довелося оплатити самотужки, що їх не дуже задовольнило.

Читайте також Туристи намагалися врятувати: легендарний Стоунхендж пережив атаку

За словами жінка, їхня п'ятиденна відпустка на острові також відбулася під час їхньої 36-ї річниці весілля, і в знак подяки вони з чоловіком оплатили "авіаквитки, готель і оренду автомобіля". Однак вона стверджувала, що чула лише скарги від своїх батьків на вартість їжі відтоді, як вони приземлилися на Гаваях.

Все, що я майже чула від них, це те, наскільки дорога їхня їжа. Ні подяки, ні навіть смайла, ні позитивних зауважень,
– написала вона.

Поруч із публікацією вона додала скриншот своїх повідомлень із батьком. Під час обміну текстовими повідомленнями він надіслав їй фотографію загальної вартості їжі в ресторані, яка склала 104,31 долара.

"Припини скаржитися, ти в раю у безкоштовній відпустці, – відповіла вона на фото, на що її тато написав у відповідь: "Наша НАЙДЕШЕВША їжа коштувала 40 доларів. Майже 50 – 60 доларів скрізь".

Жінка зухвало відповіла: "Добре, тоді я відправлю вас до Арканзасу для вашої наступної поїздки"


Жінка ділиться розчаруванням через скарги батьків під час оплачуваної відпустки на Гаваях / Скриншот з фейсбуку жінки

У дописі вона запитала у своїх читачів, чи була не права, коли її "так роздратували" повідомлення від батьків, які "скаржилися на вартість їжі". Ось, що написали інші користувачі:

  • "Я б почувався точно так само. Це найбільш егоїстична річ, яку я бачив за останній час. Я б без зупинки писав, як я вдячний за ту поїздку".
  • "Я б не робив цього знову, якщо вони збираються тільки скаржитися".
  • "Я буквально не можу уявити собі – отримати такий гарний подарунок і нічого не робити, крім, як скаржитися на нього... Смішно".
  • "Так, це надзвичайно щедро, але якщо вони не можуть дозволити собі їсти, перебуваючи там, це дуже погано".
  • "Якщо вони можуть собі це дозволити, їм потрібно просто насолоджуватися і бути вдячними. Якщо це для них дійсно фінансова боротьба, то треба було подумати про це".

У ресторанах Копенгагена запроваджують "жовті картки"

У ресторанному секторі Копенгагена набирає обертів нова тенденція – вводять жовті картки за погану поведінку. А у разі онлайн-бронювання неможливо відправити форму, поки не пообіцяєш добре поводитися. Ці заходи – відображення тенденції піклування про працівників громадського харчування.

Якщо відвідувачі неввічливо поводяться з персоналом, співробітники можуть звернутися до менеджера. Після цього можна залишити на столі неввічливих клієнтів жовту картку. Якщо попередження не працює, гостей просять покинути заклад.