Чула лише скарги: жінка відправила батьків в оплачувану відпустку на Гаваї, але і тим не вгодила
Джерело:
YahooМати чотирьох дітей розповіла про своє розчарування батьками після того, як вона заплатила за їхню поїздку на Гаваї. Але впродовж всього відпочинку вони лише скаржилися.
Жінка була роздратована скаргами батьків
У вірусному дописі "Am I The A**hole", жінка пояснила, що відправила своїх батьків у відпустку на острів Кауаї на Гаваях, щоб подякувати їм за те, що вони піклуються про її дітей – їх у неї 4. Але деякі витрати їм довелося оплатити самотужки, що їх не дуже задовольнило.
Читайте також Туристи намагалися врятувати: легендарний Стоунхендж пережив атаку
За словами жінка, їхня п'ятиденна відпустка на острові також відбулася під час їхньої 36-ї річниці весілля, і в знак подяки вони з чоловіком оплатили "авіаквитки, готель і оренду автомобіля". Однак вона стверджувала, що чула лише скарги від своїх батьків на вартість їжі відтоді, як вони приземлилися на Гаваях.
Все, що я майже чула від них, це те, наскільки дорога їхня їжа. Ні подяки, ні навіть смайла, ні позитивних зауважень,
– написала вона.
Поруч із публікацією вона додала скриншот своїх повідомлень із батьком. Під час обміну текстовими повідомленнями він надіслав їй фотографію загальної вартості їжі в ресторані, яка склала 104,31 долара.
"Припини скаржитися, ти в раю у безкоштовній відпустці, – відповіла вона на фото, на що її тато написав у відповідь: "Наша НАЙДЕШЕВША їжа коштувала 40 доларів. Майже 50 – 60 доларів скрізь".
Жінка зухвало відповіла: "Добре, тоді я відправлю вас до Арканзасу для вашої наступної поїздки".
Жінка ділиться розчаруванням через скарги батьків під час оплачуваної відпустки на Гаваях / Скриншот з фейсбуку жінки
У дописі вона запитала у своїх читачів, чи була не права, коли її "так роздратували" повідомлення від батьків, які "скаржилися на вартість їжі". Ось, що написали інші користувачі:
- "Я б почувався точно так само. Це найбільш егоїстична річ, яку я бачив за останній час. Я б без зупинки писав, як я вдячний за ту поїздку".
- "Я б не робив цього знову, якщо вони збираються тільки скаржитися".
- "Я буквально не можу уявити собі – отримати такий гарний подарунок і нічого не робити, крім, як скаржитися на нього... Смішно".
- "Так, це надзвичайно щедро, але якщо вони не можуть дозволити собі їсти, перебуваючи там, це дуже погано".
- "Якщо вони можуть собі це дозволити, їм потрібно просто насолоджуватися і бути вдячними. Якщо це для них дійсно фінансова боротьба, то треба було подумати про це".
У ресторанах Копенгагена запроваджують "жовті картки"
У ресторанному секторі Копенгагена набирає обертів нова тенденція – вводять жовті картки за погану поведінку. А у разі онлайн-бронювання неможливо відправити форму, поки не пообіцяєш добре поводитися. Ці заходи – відображення тенденції піклування про працівників громадського харчування.
Якщо відвідувачі неввічливо поводяться з персоналом, співробітники можуть звернутися до менеджера. Після цього можна залишити на столі неввічливих клієнтів жовту картку. Якщо попередження не працює, гостей просять покинути заклад.