Останнім часом соціальні мережі засипані скаргами пасажирів, які забронювали місце біля віконця на рейсах лоукостера Ryanair, але доступу до нього не отримали. У чому ж справа та як уникнути цього – дізнайтеся далі!

Читайте також У листопаді в Європі знову плануються страйки: де та коли очікувати ускладнення ситуації

Ніколи не вибирайте ці місця Ryanair, щоб не розчаруватися

Вибір конкретного місця в літаку – недешева послуга на рейсах лоукостера Ryanair. У деяких випадках вона може коштувати як авіаквиток, куплений під час розпродажу. Тож, коли пасажир платить за цю послугу, а в результаті отримує глуху стінку замість ілюмінатора, розчаруванню немає меж.

Щоб не потрапити у подібну ситуацію, треба знати, що ірландська авіакомпанія просто має місця без вікон. Але про це мало кому відомо.

Обурення пасажира, який отримав місце без вікна, та відповідь Ryanair

Обурення пасажира, який отримав місце без вікна, та відповідь Ryanair / Скриншот з Twitter

Так, Ryanair використовує два типи літаків: Boeing 737-800 та Boeing 737-8200, і обидва авіалайнери мають місця без вікон.

  • У Boeing 737-800 Ryanair ілюмінаторів немає на місцях: по лівому борту 11A і правому борту 11F, 12F.
  • У Boeing 737-8200 Ryanair замість вікон глуха стінка на місцях: по лівому борту 12A, 14A, 29A і правому борту 14F, 29F.

Вартість місць без ілюмінатора та місць біля вікна однакова. Тому наполегливо рекомендуємо проявляти обережність під час бронювання, щоб уникнути вибору місця з глухою стінкою.

Ryanair вказує пасажирам, які місця не мають виду. При цьому лоукостер висміює неуважних мандрівників фразою, що авіакомпанія продає місця, а не вікна: "We sell seats, not windows".

Ryanair попереджає під час бронювання місць, де немає вікон

Ryanair попереджає під час бронювання місць, де немає вікон / Фото з сайту Ryanair

Чому Boeing 737 має місця без вікон?

За словами авіаційного інженера, однією з відомих конструктивних особливостей літака Boeing 737 є ряди, позбавлені ілюмінаторів через наявність повітроводів або стояків, що простягаються від підлоги до стелі. Ці стояки з'єднані з міцним пластиковим трубопроводом, що сприяє ефективному розподілу повітря по салону.

Натомість літак-конкурент Airbus A320 не має цих функцій, оскільки використовує альтернативну систему кондиціонування повітря. У цих літальних апаратах розподіл повітря відбувається під підлогою з меншими патрубками, ніж у Boeing 737.