Підтримав українців у цей час міжнародний сервіс з переказу коштів TransferGo, який вже багато років має службу підтримки клієнтів. Очевидно, війна суттєво вплинула на роботу сервісу. Про головні виклики, з якими стикалися працівники компанії з початку повномасштабного вторгнення, розповіла керівниця відділу Анна Гармаш.

Читайте також Як подати декларацію PIT-37: покрокова інструкція для українців у Польщі від TransferGo

Багато спілкування може бути складним

Анна народилася в Луганській області, яка наразі частково окупована. У 2017 році жінка переїхала до Вільнюса, і вже понад 5 років є членом команди TransferGo. Анна не приховує: найкраще в її роботі – це колеги.

Мені подобається працювати з людьми, які поділяють пристрасть до чудових послуг і створення кращих процесів, що полегшують життя наших клієнтів. Я люблю бути корисною, і CS – найкращий відділ для цього!
– поділилися Анна.

За словами жінки, у своїй роботі вона стикається з величезною кількістю інформації. Як наслідок – багато спілкування інколи може бути складним, особливо, коли мова йде з людьми, що пережили жахи війни.

"Цей рік був важким, але він зробив нас на 100% сильнішими. Коли ви розмовляєте з клієнтами з карколомними історіями, це може бути надзвичайно важко", – розповідає Анна.

Зазвичай вона обирає одне найкраще рішення, а потім спрямовує свою команду з 30 людей на досягнення цієї мети.

Керівник відділу підтримки клієнтів TransferGo Анна Гармаш Керівник відділу підтримки клієнтів TransferGo Анна Гармаш / Фото TransferGo

Лютий 2022-го змінив все

Коли в лютому почалася повномасштабна війна, у TransferGo планували командний тренінг із професійним психологом. В той день хотіли обговорити, як впоратися з важкими клієнтськими розмовами, натомість час присвятили допомозі окремим членам команди. І, очевидно, актуальними стали такі теми, як турбота про безпеку родини під час роботи в іншій країні та допомога українцям, які потребують термінового переміщення.

Здебільшого ми спілкуємося з людьми, які потребують термінового переміщення – іноді з медичних причин, або для підтримки своїх родичів. Часто вони також мають обмежений інтернет-сигнал через проблеми зі з'єднанням,
– розповіла Анна.

Керівниця відділу додала, що у таких умовах важливо вміти спілкуватися з людьми, адже у розмові можна поділитися своєю впевненістю з клієнтом. Зокрема, важливо бути доброзичливим, позитивним і професійним навіть тоді, коли ваш емоційний стан важкий.

Зверніть увагу Як вивчати англійську, польську і німецьку мови за допомогою фільмів: поради та добірки стрічок

TransferGo намагається ще більше покращити спілкування з клієнтами

Рівень професіоналізму працівників сервісу TransferGo відповідає найвищим вимогам, втім, завжди є куди рости та покращувати свої навички. Тому зараз команда намагається зробити спілкування з клієнтами ще більш дружнім і орієнтованим на людину.

Зокрема, TransferGo проводить сесії калібрування всередині команди, де фахівці діляться найкращими практиками, вчаться один в одного та постійно працюють над адаптацією комунікації до потреб клієнта.

Не варто боятися зворотного зв'язку

Анна каже, що за час роботи у TransferGo зрозуміла, як важливо давати чесні відгуки та вчитися на них. Адже тільки тоді наступного разу можна буде зробити все можливе, щоб допомогти клієнтові.

Я вважаю, що життєво важливо, щоб ми не боялися зворотного зв’язку і не забували про інших,
– підсумувала вона.

Відгуки клієнтів TransferGo Відгуки клієнтів TransferGo / Фото з інстаграму @transfergo.ukraine

Зв'яжіться з TransferGo

Якщо у вас виникли будь-які проблеми стосовно користування сервісом TransferGo, просто надішліть запит. Україномовна команда підтримки клієнтів доступна з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 20:00, в суботу та неділю – з 09:00 до 18:00, за винятком святкових днів.

Контактні номери:

  • +48 22 307 83 62;
  • +44 114 303 1667;
  • +49 30 56837611;
  • +380 893 240 520 (для дзвінків з України).