Так, Мобільний ключ електронного уряду (Mobilní klíč eGovernmentu) — це офіційний додаток у Чехії. Місцеві жителі його використовують для ідентифікації особи, для проведення різних операцій з документами та навіть для оформлення соціальних виплат. І це не повний перелік послуг програми.
І ще Пристрасті щодо безвізу: чи можна в'їхати до Польщі після того, як 90 днів вичерпані
Ми ж сьогодні зупинимося на тому, як українцям отримати eGovernmentu. Це значно спростить процедуру виплати фінансової допомоги від держави громадянам України, які через війну опинилися в Чехії.
Як створити мобільний ключ eGovernmentu: алгоритм дій
- Завантажте додаток на свій смартфон з Google Play чи Apple Store та створіть пароль.
- Оберіть опцію "CHCI SI NA PRACOVISTI CZECH POINT ZRÍDIT ÚCET V NÁRODNÍM BODU S PRIHLASOVÁNÍM MOBILNÍM KLICEM".
- Введіть свій чеський номер телефону. А коли на нього прийде код, введіть його у відповідне поле.
- Збережіть QR-код, який з'явиться на екрані (можна зробити скріншот екрана).
- Після цього потрібно звернутися до найближчого відділення Чеської пошти. Там знайдіть касу із логотипом Czech POINT та попросіть у працівника "Žádost o poskytnutí referenčních údajů z registru obyvatel jiné osobě, formulář ZR10".
- Оператор Czech POINT підтвердить вашу особу за допомогою документів.
- Крім цього, у відділені пошти вам потрібно буде вказати ідентифікаційний номер: 72054506, що належить "Адміністрації основних реєстрів – Správa základních registrů", дати згоду на одноразове або повторне надання даних (обирайте одноразову – jednorázový), а щодо обсягу переданих даних, то вкажіть всі – všechny. Також повідомте ідентифікаційний код, вказаний у мобільному додатку — над QR-кодом.
- Далі уважно перевірте та підпишіть документ, який вам дасть оператор Czech POINT.
- Після перевірки виберіть у додатку "Hotovo".
- Зачекайте підтвердження і ваш Мобільний ключ eGovernment готовий.
Вам може бути цікаво – Євросоюз готує 7 пакет санкцій: дивіться у відео, чого чекати