Дедалі частіше туристи звертаються до турагенцій для організації своєї подорожі. У 2022 році компанії побили свої рекорди з кількості клієнтів. Попит на подорожі зараз навіть вищий, ніж до пандемії Covid-19. Але чому європейські мандрівники неохоче роблять онлайн-бронювання самостійно?
До теми: З ними точно все буде вчасно: названі найпунктуальніші авіакомпанії Європи
Чому європейці знову довіряють агенціям
Туристи повернулися до туристичних агенцій після карантину через страх скасувань рейсів, з якими зіткнутися в перші місяці пандемії. Також люди побоюються хаосу в аеропортах через нестачу працівників та часті страйки персоналу. Найбільше людей приваблює той факт, що туристичні фірми бережуть свою репутацію і мають механізми відшкодування.
Мандрівники тепер готові виділити частину свого бюджету на послуги турагентів. Вони налаштовані заплатити більше, але отримати кращий сервіс і певні гарантії. Тому туристичні кампанії за останній рік почали відкривати більше фізичних офісів.
У нас був рекордний 2019 рік, і зараз ми його б'ємо. По суті, туризм повернувся до набагато більшого попиту, ніж до пандемії,
– сказала менеджерка з комунікацій британської турагенції "Trailfinders" Ніккі Девіс.
Проти системи йдуть туристи з Франції. Вони залишаються лояльними і продовжують активно користуватись сервісами для онлайн-бронювань. Це стосується і квитків на літаки, і готельних номерів чи апартаментів.