Польська мережа Biedronka запустила лінію свого фірмового одягу: скільки коштує мерч
Джерело:
WiadomoscihandloweУ польській Biedronka вирішила йти в ногу з часом. Команда торгової мережі створила фірмовий одяг з впізнаваним логотипом компанії. Продаж мерча стартував ще вчора, 4 липня.
Так, тепер покупці можуть не лише закуповуватися улюбленими продуктами в супермаркетах Biedronka, а й придбати модний одяг з колекції Biedronka Fan Collection у дисконт-магазинах мережі.
Це цікаво Нині модно бути здоровим: історія юної українки, яка заснувала мережу салонів масажу в Варшаві
Що відомо про Biedronka Fan Collection
До першої в історії Biedronka лінійки одягу входять толстовки, кросівки, футболки, а також шльопанці та шкарпетки. Представники компанії очікують, що саме шкарпетки та шльопанці стануть хітом колекції. Усі речі виконані у фірмових кольорах Biedronka – жовтий та червоний.
Ми спостерігали за тенденціями протягом багатьох років і зараз відповідаємо на попит та зауваження наших клієнтів. Створення власної лінії одягу стало нашим природним кроком у розвитку пропонованого нами асортименту. Ми впевнені, що одяг лінії Fan Collection, створеного на кшталт вуличного одягу, стане хітом літнього сезону,
– каже Петро Конопко, комерційний директор Biedronka.
Які ціни на мерч від Biedronka
- Дві пари шкарпеток – 14,99 злотих;
- Літні шльопанці – 29,99 злотих;
- Фірмова футболка – 24,99 злотих;
- Толстовка з капюшоном – 49,99 злотих;
- Кросівки – 64,90 злотих.
У США обурюються через неактивну допомогу Європи Україні: дивіться відео