Польська мережа Biedronka запустила лінію свого фірмового одягу: скільки коштує мерч

5 липня 2022, 09:57
Читать новость на русском

Джерело:

Wiadomoscihandlowe

У польській Biedronka вирішила йти в ногу з часом. Команда торгової мережі створила фірмовий одяг з впізнаваним логотипом компанії. Продаж мерча стартував ще вчора, 4 липня.

Так, тепер покупці можуть не лише закуповуватися улюбленими продуктами в супермаркетах Biedronka, а й придбати модний одяг з колекції Biedronka Fan Collection у дисконт-магазинах мережі.

Це цікаво Нині модно бути здоровим: історія юної українки, яка заснувала мережу салонів масажу в Варшаві

Що відомо про Biedronka Fan Collection

До першої в історії Biedronka лінійки одягу входять толстовки, кросівки, футболки, а також шльопанці та шкарпетки. Представники компанії очікують, що саме шкарпетки та шльопанці стануть хітом колекції. Усі речі виконані у фірмових кольорах Biedronka – жовтий та червоний.

Ми спостерігали за тенденціями протягом багатьох років і зараз відповідаємо на попит та зауваження наших клієнтів. Створення власної лінії одягу стало нашим природним кроком у розвитку пропонованого нами асортименту. Ми впевнені, що одяг лінії Fan Collection, створеного на кшталт вуличного одягу, стане хітом літнього сезону,
– каже Петро Конопко, комерційний директор Biedronka.

Які ціни на мерч від Biedronka

  • Дві пари шкарпеток – 14,99 злотих;
  • Літні шльопанці – 29,99 злотих;
  • Фірмова футболка – 24,99 злотих;
  • Толстовка з капюшоном – 49,99 злотих;
  • Кросівки – 64,90 злотих.
Зауважте! Одяг з колекції Biedronka Fan Collection буде доступний до закінчення запасів. Кількість обмежена.

У США обурюються через неактивну допомогу Європи Україні: дивіться відео