Так, на території Опольського воєводства одразу кілька фірм, які займаються виробництвом деталей до автомобілів, почали звільняти працівників.

Важливо Міжнародні перекази стануть ще доступнішими: в Україні запрацює нова платіжна система

З чого почалася ця криза

Як пояснюють експерти, криза розпочалася з браку електроніки та компонентів. Потім додалася нестача металургійних деталей та металів, зокрема, магнію та алюмінію.

Під удар першими потрапили українці, які працевлаштовані через посередницькі агенції. Але й тим, кого залишили, довелося обмежити робочий тиждень. До прикладу, на деяких заводах та фірмах робочий тиждень триває лише 4 дні.

Деякі компанії ледь тримаються на плаву

Криза вдарила по фірмі Someo з міста Стшельце Опольське, яка займається виготовленням комплектуючих до автомобілів. Якщо 2020 року там виробництво пластикових елементів приладової панелі автомобіля становило 60% діяльності, то цього року – лише 15%.

Актуально Не Польщею єдиною: як змінюються тренди трудової міграції серед українців

Наразі компанія фокусується на виробництві великої побутової техніки, зокрема:

  • пральних машин,
  • холодильників,
  • посудомийних машин.

Завдяки цьому компанії вдалося не лише не скоротити, а навіть трохи збільшити кількість найманих працівників.