Крім того, що в кожному автобусі чи трамваї Польщі встановлений автомат для продажу квитків, міське підприємство комунікації Кракова представило додаткові зручності. Так, на сайті електронного кабінету пасажира (eKP) анонсували нові функції.

Читайте також Куди поїхати в Польщі восени: 7 атмосферних місць

Як працюватиме eKP

eKP слугуватиме для пасажира своєрідним "командним центром", де в одному місці збиратиметься все, що може знадобитися пасажиру. Там зберігатиметься інформація про минулі, поточні та майбутні квитки.

Які функції будуть доступні для пасажирів

  • Відображення повної історії придбання квитків;
  • Деталі кожного придбаного квитка: покупка, оплата, повернення, зміна лінії тощо;
  • Завантаження фактур за операції, що були здійснені за останні три місяці.

Усі ці функції доступні на разі також й на сайті eBilet в електронному рахунку пасажира. Однак цей портал працюватиме лише до середини жовтня, а тоді усіх користувачів перенаправлять на сайт eKP.

А ще усі пасажири можуть завантажити безплатний додаток mKKM в Google Play Market та AppStore, що дозволяє зручно придбати квитки будь-якого типу. Під час перевірки потрібно лише показати спеціальний код, який автоматично генерує програма на вашому смартфоні. Квитки, придбані в mKKM, будуть відображатися і на електронному рахунку пасажира.