Усвідомлений підхід та ретельне планування допоможуть уникнути багатьох неприємностей. Розпочати слід з вивчення юридичних аспектів.

Корисна інформація Що потрібно знати про фінансову безпеку в інтернеті: поради експертки

Документи

У кожній країні список документів, які потрібні трудовому мігранту, може відрізнятися. На це впливають правила конкретної юрисдикції. Але в класичному варіанті українцям, які планують роботу за кордоном, знадобляться:

  • закордонний паспорт;
  • медична страховка;
  • запрошення на роботу зі сторони іноземного роботодавця;
  • робоча віза (виготовляється на підставі наданих документів).

Як правило, період оформлення документів триває до п'яти місяців.

Знайомство з роботодавцем

Знайти роботодавця людина може самостійно або звернувшись до спеціальних агенцій з працевлаштування. У будь-якому разі слід звернути увагу на такі моменти:

  • роботодавця потрібно знайти ще під час перебування в Україні;
  • потрібно ознайомитися з відгуками людей, які працюють або раніше працювали на підприємстві, а відсутність таких відгуків має насторожити, якщо компанія існує на ринку давно;
  • з потенційною компанією треба організувати попередні зустрічі для уточнення всіх деталей співпраці;
  • співпраця має бути підтверджена письмовим договором;
  • всі документи повинні бути легалізовані;
  • під час оформлення документів потрібно обирати організації з чинною ліцензією.

Слід пам'ятати, що після приїзду до нової країни українцям одразу ж потрібно зареєструватися в представництві або консульстві.

Перелічені рекомендації є базовими. Це те, чим категорично не можна нехтувати. Звісно, інші нюанси підготовки до роботи за кордоном будуть виходити з тривалості робочого контракту, специфіки роботи та місця призначення.