Попит на ці професії суттєво виріс у час пандемії, коли люди почали активніше користуватися послугами доставлення. До того ж 54% опитаних роботодавців заявили про намір протягом 2021 року збільшити витрати на цей персонал. 

Цікаво Від вчительки англійської до власниці фірми з нерухомості: кар'єрний шлях українки у Варшаві

Яких працівників не вистачає

Серед головних професій, за якими відкрито найбільше число вакансій, автори дослідження виділили наступні:

  • комірники;
  • водії навантажувачів (електричних, висотний, автонавантажувачів);
  • інженери систем автоматизації (WMS, тобто цифрові системи управління складом).

Крім того, у дефіциті зараз такі спеціалісти:

  • керівники підрозділів;
  • логістичні експерти (експедитори, фахівці з управління запасами, менеджери якості, фахівці з експорту, складського господарства);
  • технічний персонал (техобслуговування, механіки, електрики);
  • складські робітники.

У Польщі на складах не вистачає вантажників і водіїв навантажувачів / Фото Pexels

Що робитимуть керівники складів

Шість з десяти опитаних оголосили про намір впроваджувати системи автоматизації. Ймовірно, це призведе до скорочення числа співробітників персоналу.

34% керівників збираються продовжувати шукати персонал колишніми методами, а 35% –планують зайнятися підвищення кваліфікації наявних працівників.

Також 27% респондентів заявили, що розв'язуватимуть проблему за допомогою аутсорсингу, тобто через агентства тимчасової зайнятості, де працює чимало іноземців.

На яку суму можуть сподіватися нові працівники

В середньому працівники складу можуть отримувати за свою роботу таку кількість злотих брутто:

  • складський працівник – близько 2800-2900 злотих;
  • комірник – від 3800 злотих;
  • оператор навантажувача – від 3500 злотих;
  • інженер з автоматизації – від 5000 злотих.

У Польщі на складах не вистачає вантажників і водіїв навантажувачів / Фото Pexels