За задумом, це спонукатиме покупців зайнятися спортом і підкаже, скільки часу доведеться бігати, щоб спалити з'їдені калорії.

Важливо Що відбувається з візовими центрами в Україні: експертка пояснила деталі

Першими продуктами, на упаковках яких можна буде побачити нове маркування, стануть чіпси, що випускаються мережею під торговою маркою TOP.

Як це працює

На звороті пачок цих чіпсів розмістять інформацію про те, що для спалювання калорій, що містяться в 30 грамах чіпсів, дорослій людині вагою 70 кілограмів у середньому потрібно бігти 13 хвилин зі швидкістю приблизно 10 кілометрів на годину.


Biedronka інформуватиме, скільки треба спалити калорії після чипсів / Фото The Warsaw

На тій же етикетці покупцям нагадають, що загальна витрата енергії – річ індивідуальна і залежить від багатьох факторів. Коли саме спеціальне маркування з'явиться на товарах – наразі невідомо.

Що відомо про Biedronka

Це найбільша іноземна мережа роздрібної торгівлі в Польщі. Вона налічує понад 3 000 дисконтних магазинів у понад 1 000 населених пунктів Польщі. Biedronka у перекладі з польської означає "сонечко".