В Іспанії медичне страхування буває двох видів: приватне та державне. Якщо поліс приватної компанії може оформити собі будь-хто, хто має кошти, аби її сплатити, то до страховки від держави мають доступ не усі.
І ще Що таке присяжний переклад у Польщі та коли він потрібен
Хто може отримати державну страховку в Іспанії
Насамперед державну страховку можуть отримати громадяни Іспанії та офіційно працевлаштовані резиденти (а також їхні сім'ї – подружжя та діти до 26 років).
На підприємствах і фірмах це робиться автоматично через бухгалтерію, Індивідуальні підприємці зобов'язані самостійно вносити необхідну суму в Seguridad Social.
Також на державне страхування можуть розраховувати неповнолітні, вагітні жінки, студенти до 26 років, пенсіонери, які отримують державну пенсію, особи з інвалідністю.
Що потрібно, аби оформити державну страховку
Для того, щоб отримати страховий поліс від держави, необхідно звернутися до відділення державного страхування та надати пакет документів:
- Посвідчення особи (паспорт, DNI);
- Картку резидента або NIE;
- Прописку;
- Заповнити анкету.
- Якщо є діти, то також потрібно надати свідоцтво про шлюб та народження.
Після цього видають номер соціального страхування. Щоб отримати саму картку SIP, необхідно з цим номером, паспортом та карткою резидента звернутися до місцевої медустанови (Centro de salud). SIP обов'язково потрібно мати з собою при кожному візиті в медичний центр, а також при покупці ліків в аптеці з рецептом від лікаря.