Загалом експерти розглянули 36 європейських міст на предмет їхньої готовності досягти до 2030 року мети у вигляді достатньої кількості транспорту, що передбачає відсутність шкідливих викидів. Прогнози щодо польських міст, зокрема щодо столиці, виявилися песимістичними.

Корисно Як влаштований найбільший Центр біженців PTAK біля Варшави, що прийняв уже 50 тисяч українців

Варшаву і Краків визнали одними із найбрудніших європейських міст

Фахівці під час надання оцінок звертали увагу на такі критерії:

  • кількість зелених насаджень;
  • наявність простору для активної мобільності – пішохідної та велосипедної;
  • безпека та доступність громадського транспорту;
  • рівень забруднення повітря;
  • завантаженість доріг;
  • розвиток інфраструктури для електротранспорту.

З 36 місць у рейтингу польським містам присудили останні:

  • 35 місце – Краків;
  • 34 місце – Варшава;
  • 33 місце – Гданськ, Сопот і Гдиня.

За словами експертів, Польща має прагнути якнайшвидшого скорочення викидів парникових газів у всіх сферах життя, щоб "отримати шанс на досягнення кліматичної нейтральності".

Останнє місце у згаданому рейтингу очікувано посів італійський Неаполь.

Натомість найчистішими великими містами Європи назвали:

  • 1 місце – Осло;
  • 2 місце – Амстердам;
  • 3 місце – Гельсінкі.