Одним з методів впливу на учасників дорожнього руху є створення банерів із соціальною рекламою. Цей спосіб доволі радикальний, адже подібні зображення здатні відняти мову. Втім, організатори навмисне зробили їх такими моторошними, аби підсилити увагу водіїв до проблеми.

Цікаво Онлайн чи готівка: як краще переказувати гроші всередині країни та з-за кордону

Повідомлення про зменшення швидкості

Збав швидкість, бо наслідки можуть бути фатальними – нагадування про те, що одним із наслідків аварій є каліцтва, які потребують довгого лікування та відновлення, а інколи навіть можуть мати вплив на все подальше життя.

Реклама проти перевищення швидкості на німецьких автобанах / Фото Deutscher Verkehrsicherheitsrat

Збав швидкість, якщо кохаєш – тих, хто не замислюється над важливістю власного життя, просять подумати про коханих, із якими може розлучити смерть на дорозі внаслідок перевищення швидкості.

Реклама проти перевищення швидкості на німецьких автобанах / Фото Deutscher Verkehrsicherheitsrat

Збав швидкість, бо загинеш у розквіті сил – не зайве вкотре пригадати, скільки молодих людей загинули у зовсім юному віці через те, що знехтували важливими правилами безпеки, перебуваючи за кермом.

Реклама проти перевищення швидкості на німецьких автобанах / Фото Deutscher Verkehrsicherheitsrat

Збав швидкість, бо в машині діти – через ігнорування безпеки можуть постраждати не лише легковажні дорослі, а й ні в чому не винні діти, які не можуть захистити себе самотужки та впливати на ситуацію.

Реклама проти перевищення швидкості на німецьких автобанах / Фото Deutscher Verkehrsicherheitsrat

Заклик "Збав швидкість!" їх не обходив – це плакат у вигляді коротенького некролога. "Мартін, Тім та Лукас любили проїхатися з вітерцем", – такий надпис ідеально доповнив зображення. Банер нагадує, що ті, хто гинуть в аваріях, не є вигаданими істотами, якими заведено лякати. Це реальні люди, у яких були імена, рідні та захоплення.

Реклама проти перевищення швидкості на німецьких автобанах / Фото Deutscher Verkehrsicherheitsrat

"Збав швидкість!", бо осиротиш власну дитину – звернення до батьків, у яких є неповнолітні діти й прохання бути відповідальними за те, щоб дитина мала змогу рости у повноцінній сім'ї, адже жодні соціальні служби не здатні замінити живих маму і тата.

Реклама проти перевищення швидкості на німецьких автобанах / Фото Deutscher Verkehrsicherheitsrat

"Збав швидкість!", бо син зростатиме без батька – зображення апелює до чоловічої аудиторії, оскільки, за статистикою, саме чоловіки найчастіше перевищують швидкість.

Реклама проти перевищення швидкості на німецьких автобанах / Фото Deutscher Verkehrsicherheitsrat

"Збав швидкість!", бо не пізнаєш радощів шлюбу – на цьому мотоциклі молоде подружжя виїхало з РАЦСу, але через жахливе ДТП пізнати сімейне життя закоханим так і не вдалося. Творці банера намагаються переконати молодь, що у житті є куди важливіші речі за кількахвилинний адреналін.

Реклама проти перевищення швидкості на німецьких автобанах / Фото Deutscher Verkehrsicherheitsrat

Інші повідомлення

Окрім перевищення швидкості на дорогах, ДТП також часто трапляються через нехтування правилом щодо збереження дистанції та телефонні розмови під час руху.

Людина, яка перебуває за кермом, повинна бути зосередженою лише на дорозі та чинних правилах дорожнього руху. Про це і нагадують ініціатори акцій "Тримай дистанцію!" і "Руки геть від мобілки!".

Реклама проти ігнорування дистанції на німецьких автобанах / Фото BMVI

Реклама проти відволікання на смартфон під час руху на німецьких автобанах / Фото BMVI