Готелі заманюють клієнтів у "фінасову пастку": порада, яка врятує нерви й гроші
Намагаючись збільшити свій прибуток, все більше готелів обирають так зване "крапельне ціноутворення". Це – своєрідна фінансова пастка для клієнтів.
Як це виглядає на практиці
Переглядаючи сайт того чи іншого готелю, людина бачить одну ціну за поселення. Водночас у результаті отримує чек на значно більшу суму. Раніше за схожу тактику використовували бюджетні авіакомпанії. Коли квитки були підозріло дешевими, а за реєстрацію, видрук квитка, перевезення багажу та інші послуги доводилося доплачувати.
Зверніть увагу Не засинайте у готелі, поки не зробили це: бортпровідник дав пораду, яка рятує гаманець
Тим часом у готелях гість може безболісно пройти процес бронювання. А далі отримати чимало додаткових зборів. Зокрема, мовиться про:
- міські податки;
- плату за обслуговування;
- вартість рушників і постільної білизни;
- плату за ранній заїзд або виїзд;
- навіть користування Wi-Fi.
Звичайно, від таких додаткових послуг можна відмовитися. Однак відпочивати у готелі без рушників та інтернету, вочевидь, буде не дуже комфортно.
Як застрахувати себе від таких ситуацій
Щоб не втрапити у фінансову пастку, людям рекомендують ретельно ознайомлюватися з пропозиціями тих чи інших готелів та порівнювати ціни. Також непогано буде прочитати відгуки на незалежних сайтів.
Однак найкращий спосіб зберегти час, нерви та гроші – наперед зв'язатися з готелем й уточнити усі деталі, які хвилюють. Тоді від мандрівки у нове місто залишаться лише приємні враження.