Про це 18 травня повідомив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба на брифінгу. Він представив бета-версію цього нового цифрового продукту.

Важлива інформація Які права та обов'язки мають трудові мігранти з України

Бета-версія чат-бота

В МЗС зазначили, що сотні тисяч громадян вже можуть цілодобово та з будь-якої точки світу отримати необхідну інформацію з консульських питань всього після кількох кліків.

Дмитро Кулеба заявив, що масштабна цифровізація в МЗС належить до його пріоритетів на посаді міністра закордонних справ.

Ми вже досягли відчутного прогресу у перетворенні МЗС на сучасне, цифрове відомство, яке працює в інтересах громадян, держави та бізнесу. І сьогодні презентуємо новий цифровий продукт: чат-бот МЗС України,
– висловився міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.

Бета-версія чат-бота вже доступна у телеграмі (@Mfa_support_bot). Планується розміщення і на інших платформах. Завдяки цьому цифровому інструменту можна дізнатися інформацію про те, як:

  • знайти консульство і потрапити на прийом;
  • оформити паспорт (посвідчення особи) для повернення в Україну;
  • стати на консульський облік;
  • вчинити нотаріальні дії та засвідчити документи;
  • проголосувати на виборах за межами України;
  • діяти у разі надзвичайних ситуацій.

Міністр нагадав, що новий чат-бот МЗС України розроблений в партнерстві із компанією We_Challenge під час сімнадцятого ІТ-чемпіонату DEV Challenge на безоплатній основі. Він подякував усім причетним українським IT-спеціалістам.

Якщо під час випробовування новинки у громадян виникають питання чи зауваження, то МЗС просить надсилати відгуки на електронну адресу support_bot@mfa.gov.ua.