Дослідження провела компанія ASM Sales Force Agency, яка проаналізувала ціни у найбільших торгових мережах Польщі.

Важливо Справжня зимова казка: як святкують Різдво та Новий рік у Польщі

Під час проведення дослідження порівняли ціни на спільні для всіх торговельних мереж товари з 10 категорій:

  • побутова хімія та косметика;
  • м'ясо, ковбаси, риба;
  • заморожені продукти;
  • молочні продукти;
  • напої;
  • олія та жири;
  • кондитерські вироби;
  • продукти швидкого приготування;
  • енергетики та алкоголь;
  • кетчуп, майонез, соуси.

Найвигіднішим місцем для покупок назвали мережу Auchan. Кошик із 40 одних і тих же товарів, що й в інших магазинах, там обійшовся в 198 злотих. На другому місці опинилися супермаркети Lidl, де цей же кошик коштував 200 злотих. Трійку лідерів замкнула мережа Macro. Ті ж самі 40 продуктів там придбали за 220 злотих.

Цікаво Де у Польщі найдешевше скуплятися до столу: свіжий рейтинг магазинів

Рейтинг найдешевших магазинів

  • Auchan – 198 злотих за 40 товарів;
  • Lidl – 200 злотих;
  • Macro – 220 злотих;
  • Carrefour – 221 злотий;
  • Biedronka – 221 злотий;
  • E.Leclerc – 223 злотих;
  • Kaufland – 224 злотих;
  • Cash&Carry – 232 злотих;
  • Intermarche – 232 злотих;
  • E-grocery – 260 злотих.

Як змінилися ціни на товари у Польщі

Результати дослідження показали, що в 6 із 10 проаналізованих роздрібних мереж у листопаді мали вищі ціни, ніж у жовтні. Найбільше зростання середньої ціни споживчого кошика відбулося в мережі Cash&Carry – на 2,77%. Натомість найбільше падіння цін зафіксували у мережі Lidl, де середня ціна в листопаді була нижчою на 10 злотих, ніж раніше.