Не засинайте у готелі, поки не зробили це: бортпровідник дав пораду, яка рятує гаманець
Джерело:
ExpressЩоб від мандрівки або поїздки залишилися лише найприємніші емоції, потрібно дотримуватися декількох правил. Одне з найголовніших – перевіряти мінібар ще на етапі заселення.
Часто, заселяючись у готель, можна відчути, що нас тягне наче магнітом до мінібару. Але перш ніж брати звідти якийсь смаколик, варто подумати: чи готові ви переплатити у декілька разів.
Зверніть увагу "Раз на дві хвилини": чоловік оригінально помстився сусідці, яка вкрала його місце у літаку
Мігель Муньос – бортпровідник зі стажем, який мешкає наразі у Дубліні – розповів, яку професійну пораду він дає усім своїм друзям. Коли заселяєтеся у номер, перевірте вміст мінібару, навіть якщо не збираєтеся ним користуватися.
Я завжди перевіряю, що є в мінібарі перед сном ще у перший день мого перебування у номері. Важливо переконатися, що мінібар – повний і нічого не бракує, тому що працівники готелю перевірять його вранці та додадуть усе, чого бракує, у ваш рахунок,
– поділився Муньйос.
Тоді можна "влетіти" на доволі кругленьку суму. Звичайно, не смертельно, але настрій від відпустки зіпсувати може добряче. Особливо, якщо у вас – ретельно розпланований бюджет.
До слова, платними у номері можуть виявитися не лише алкогольні напої чи снеки, але й звичайна вода у пляшках, яку можна придбати в супермаркеті менше ніж за євро. Мандрівники зауважують, що це – вже крайня скупість готелю, яка суттєво псує враження.