З соціальним посилом: польський виробник кави запустив рекламну кампанію на Pornhub

18 лютого 2022, 06:40
Читать новость на русском

Джерело:

Wiadomosci Handlowe

Польський виробник кави Golden Bow Solutions запустив рекламну кампанію на сайті для дорослих Pornhub. За словами її авторів вона має соціальне підґрунтя.

Кампанія, яка стартувала в лютому 2022 року, триватиме до кінця місяця. У Golden Bow Solutions впевненні, що вона має підтримати перші кроки на шляху справжніх стосунків.

Актуально Що відбувається з візовими центрами в Україні: експертка пояснила деталі

Реклама покликана спонукати людей відірватися від перегляду порно і сфокусуватися на вже існуючих стосунках в реальному житті. Крім того, виробники кави запевняють, що їх продукт допоможе користувачам найпопулярнішого сайту серед дорослих  налагодити реальне спілкування.

Кампанія покликана реагувати на негативний вплив надмірного використання порнографії і заохочувати відкривати нові стосунки у реальному світі,
– заявили у Golden Bow Solutions.

Польський виробник кави запустив рекламну кампанію на Pornhub / Фото інстаграм The Warsaw

Порносайти можуть негативно позначатися на стосунках між людьми. А ми виробляємо каву продукт, який тісно пов'язаний з комунікацією. Ми просто об'єднали два цих факти,
– додають виробники кави.

Польський виробник кави запустив рекламну кампанію на Pornhub / Фото інстаграм The Warsaw

Спонукати користувачів до реального спілкування покликані і заклики, які були використанні в рекламі, наприклад: 

  • "Гарячі горнятка кави у твоєму місті";
  • "Хочеш зустрітися? Почнемо з кави".

Польський виробник кави запустив рекламну кампанію на Pornhub / Фото інстаграм The Warsaw