Вислухати, почути, допомогти: які послуги надає Служба підтримки TransferGo
Джерело:
TransferGoПонад 6 мільйонів осіб по всьому світу користуються послугами сервісу з переказу коштів TransferGo. Важливо, що кожен із клієнтів компанії може скористатися опцією зв'язку зі Службою підтримки, яка люб'язно надасть відповіді на всі запитання.
Сьогодні Служба підтримки TransferGo налічує більш ніж 80 доброзичливих співробітників, які говорять дев'ятьма мовами. Як проходить звичайний робочий день спеціаліста цього відділу, розповідаємо у матеріалі.
Зверніть увагу Дитячі садки в Німеччині для українських малюків: що треба знати батькам
Українці в команді TransferGo
Спеціаліст Служби підтримки клієнтів TransferGo Ірина Говаренкова родом з Сумської області. Три роки тому переїхала у Вільнюс до свого чоловіка. Майже рік дівчина звикала до Литви та її похмурого клімату.
Близько двох років тому Ірина почала працювати спеціалістом у Службі підтримки TransferGo. Українка спілкується з клієнтами, а також працює над додатковими проєктами. Наприклад, на платформі Trustpilot вона надає зворотний зв'язок на відгуки користувачів.
В TransferGo Ірина зустріла однодумців, з якими її поєднує значно більше, ніж робота. Як розповідає дівчина, завдяки підтримці українських та литовських колег їй вдалося не зійти з розуму в той час, коли розпочалось повномасштабне вторгнення в Україну. І зараз для Ірини TransferGo – її друга сім'я.
Ірина Говаренкова, спеціаліст Служби підтримки клієнтів TransferGo / Фото з особистого архіву Ірини
Один день з життя Служби підтримки клієнтів TransferGo
Дівчина поділилася, як проходить звичайний день спеціаліста Служби підтримки TransferGo.
Хтось може подумати, що робота в Customer Support – це дуже просто і не дуже важливо. Що ж, спробую або спростувати цю думку, або ж її підтвердити. Просто уявіть, що за 3 хвилини, поки ви читаєте цей текст, вам вдалося прожити 1 робочий день звичайного собі спеціаліста служби підтримки,
– заявила Ірина.
- Добрий ранок, вас вітає Служба підтримки TransferGo!
Тож ранок, забігаєш в офіс, а тут всі вже на місці. І каву тобі пропонують, і останніми новинами діляться, і терасою полюбуватися кличуть – налаштуватися на продуктивний робочий день. Ну не team, а мрія – d ream team.
Далі перша робоча година: голова ще свіжа, але око трошки сіпається. Чому? Бо, розбираючи пошту за вчорашній вечір та ніч, не встигаєш випити свою ароматну каву. Відкриваєш кожен лист і розумієш – людина хвилюється, бо ж мовиться про гроші! Треба терміново відповісти, терпляче заспокоїти, допомогти розібратися… Коли там ту каву пити?
Відриваєш погляд від комп'ютера і помічаєш, що вже минуло кілька годин – вчорашні звернення вирішені, сьогоднішні – в процесі. Все іде, як має йти.
- Моя кава, шкода, що вже холодна!
Саме час на перепочинок, поділитися з колегами своїми планами на вихідні, обговорити нову сукню. Хвилини відпочинку спливають скоріше, ніж встигаєш про все поговорити з друзями. Але ж робота чекає.
А ще чекає водій Анатолій, якому треба допомогти адресу підтвердити. І Лариса, якій не вдається оплатити переказ. А як чекає Улугбек, який чомусь досі винагороду за запрошеного друга не отримав! І всі вони нетерпляче чекають на твою відповідь. І всі одночасно.
Українка розповіла про робочий день працівника Служби підтримки TransferGo / Фото з особистого архіву Ірини
Поки акаунти верифікуються, гроші надсилаються, запрошені друзі реєструються, приходить і час обіду.
Невеличка перерва – і знову до добрих справ
Довгоочікуваний бізнес ланч – смачний литовський šaltibarščiai (шалтіборщі), що значить "холодний борщ" і українські вареники з вишнями.
Після обіду час зупиняється, адже повільніше відповідаєш на запитання та читаєш повідомлення. А ще – запланований міт, на якому потрібно плани на наступний місяць обговорити з колегами з Кракова і Каунаса й з новенькими в команді познайомитися. Після міту поглядаєш на годинник, скільки часу на розв'язання всіх запитів? Здається, його точно не вистачить, щоб всім відповісти! Але треба постаратися, бо не гарно примушувати клієнтів чекати. Задоволені кастомери – ось заради чого ми тут.
Читайте також Автобусом до Європи: які умови пропонують популярні перевізники
Нарешті стрілка годинника доходить до важливої помітки "кінець робочого дня". І вгадайте що? Звісно ж, в останні 2 хвилини телефонує Мирослав! Хоч би швиденько розібратися, й здається, мене там вгорі почули:
- "Телефоную сказати, що кошти моїй дочці прийшли всього за кілька хвилин! Дякую, що так швидко працюєте. Ви – найкращі! Слава Україні!"
- "Героям Слава!".
Як же приємно чути такі слова. Та ще й солов'їною! Ну хіба не ідеальне завершення робочого дня?
Служба підтримки TransferGo завжди готова допомогти
Так от, Служба підтримки TransferGo – це не про "поговорити" чи про "відповісти на питання". Customer Support TransferGo – це про підтримку, це про "вислухати, почути, допомогти та побудувати довготривалі стосунки з клієнтом".
Для Ірини TransferGo – друга сім'я / Фото з особистого архіву Ірини
Спеціалісти Customer Support – справжні професіонали, які завжди знайдуть слова, як заспокоїти, а найголовніше – зроблять все, щоб питання було вирішено якнайкраще!
Досі здається, що впоратися із цією роботою може кожен? Тоді в компанії пропонують спробувати і себе в ролі спеціаліста Служби підтримки TransferGo. Переглянути вакансії можна за посиланням.
Якщо виникли питання щодо переказу коштів з Європи в Україну, в компанії пропонують завітати на сторінку Служби підтримки TransferGo, написати на пошту hello@transfergo.com, скористатися чатом в додатку або зателефонувати за номерами:
- +380 893 240 520 (для дзвінків з України),
- +48 22 307 83 62 (Польща),
- +49 30 568 376 11 (Німеччина),
- +44 114 303 1667 (Велика Британія).